Lycka

Hittade i går, att det fanns massa nya avsnitt från säsong 2 av the SoA (Sons of Anarchy)

det gjorde min dag i går, det och ett maraton i mat lagning då, vi lagade upp alla mat som hade tinat sig själv ihelgen då min frys bestämde sig för att det var en bra idé att frosta av sig då jag inte var hemma.
När jag öppnade blev jag blöt om fosingen, för all is var tinad, vilket var mycket is, efter som min frys sågut som något från vinter senerna from Day of Towmorrow!

Men något som är skönt är att jag börja få mer ork och enrgi och livkraft, kombo av att livet faktiskt är bra, äta bra, röra på sig, minst en halv timmes prminad varje dag, och vitaminer på burk. enda som lite jobbigt är ju att efalexen gör mig lite trött efter som jag nästan vaknar varje gång jag drömmer något och då det finns kvar i minnet utan att klinga av.

Nej nu måste jag forsätta att jobba.. Så ha det gött, snart är det lunch, min bir fläskkare, mos, såss och smörslungad majs, Sweet!

Kommentera

