Huuuum

Jag har verkligen ingen lust alls längre, helt tappat den, vill bara sita och kolla på film orkar inte jobba, vara social, vill bara stänga om mig och kolla på film/serier eller läsa en bok. Känns inte helt okey att känna så IGEN.
Det värsta är att jag vet vad jag bör göra för att bli av med det, men det värsta är att jag inte vill till 100%. vissa gånger vill jag till 95% men andra bara 5%.
Vilket som nu så har jag satt bollen i rullning genom att kontakta vård centralen. nu ska jag bli klar här hemma och ta mig till praktiken, hoppas få något gjort idag, fast jag tvivlar.

Kommentera

