2 veckor

Som man förstår av det här inlägget så blir det två veckor inte 1 som jag kommer att ta det lugnt, känns skönt.
Jag passade på att se till at det blev så med att gå till bok afären, 4 poket böker till priset av 3, så nu Mr Preast så har jag the Road fast på svenska då vill säga och tre böcker till.
Fundera på vad jag ska göra mer. jag ska ringa sjukgymnasten och fundera på någon form av yogga eller något, inte för att det verkar vara något för mig, men ändå, kanske något för min själ just nu!

Kommentera

