till den 15e

jag är heltids sjukskriven till den 15e, därefter får vi se hur det går. min tableter gör ju inte så att jag mår så djävla bra precis nu! Det är först en biverknings efeket som är den motsatta det önskavärda resultatet. Så nu är det troligt vis den här och nästa vecka jag kommer mås lite sämmre så hoppas vi på att jag kommer må som en kung sen nu när tableterna kickar in, eller ja det har dom ju redan gjort, men när dom kickar in på ett bra sett.
Avnjutit avsnitt s02e10 av sons av Anarchy, det händer mycket i Charming just nu!
Nope nu är det dags att steka lite kyckling och fixa käk.
måste ändå var på väg åt rätt håll då jag orkade skriva.

Kommentera

