Första Säljmötet i morgon!

Tja då har jag kommit tillbaka soppas att det blir ett sälj möte i morgon, det första med busson ska bli mycket spännande, samtidigt är man ju grymme nervös. Måste sätta mig nu och sätta mig in ordentligt så jag kan min produkt utan och innan. Det är väll en väldans tur att man knappt inte drack någon alkohol (fast i går var första gången på 2,5 månad jag drack, fast jag var mer intresserad av av det som var söt en alkoholen, men porten var fantastiskt, både söt och alkohol jackpott =)

Har ju sedan det inte varit någon alkohol ökat mitt redan alldeles för stora socker beroende eskalerat något kopiöst, men socker är väll kanske bättre en alkohol!

Hur som haver nu ska jag sätta mig in Busson-Charter sen i veckan så måste jag fixa med julklapparna som inte är klara, fast nu vet jag ju vad alla ska få 😉

Kommentera

