2009-01-28 16:10, Helt ny i Bloggandet fantastiska värd

hhuuum okey på första inlägget ska man väll kanske inte drabbas av skriv kramp, och det är väll inte riktigt det jag gjort heller! Mera en mängd fjärliar i magen som när man ska framföra eller göra något in för publik. när man står där på secenen/podiet och har hela massan/publikens uppmärksamhet riktad i mot än.

tja då är det väll igentligen ingen större fara för antar att inte allt för många kommer att komma hit då jag inte kommer skriva om Mode, kändisar, seaste väskan, bästa sminket eller så. inte heller komma med någon form av inrednings tipps, förutom möjligtvis barer!

Det här är precis som det står i min anomnyma profil, för mitt egna vällbefinnande!

Men om nu någon mot förmodan blir hit sänd av ödetsgudninna så hoppas jag att ni har,,, eller rättare sagt ni får ha översende med stavning långt ifrån min starkaste sida det. är sådan där Dyslextier, eller hur det ordet behagasstava. smart ord att stava så krångligt, det är i samma klass med att stamma stavas med ”sta” för det är ju enkelt att utala när man stammar.

Men som jag har skrivit någon annanstans på nättet:

ja jag är dyslektiker eller hur det nu kan tänkas sig att stavas .. so what, jag lovar jag har mer och större brister än det, jag är ju en man….

Så vad har hänt mobilen är forfarnade borta, inte kom jag upp i någon bra tid heller för att leta efter den. helt enkelt för jag inte orkar. hur fasen ska jag klara av att vända på dyngnet och börjar plugga när ju mer jag försöker desto senare nätter och destto senare går jag upp….kanske ska vända på det och försöak vara vaken så länge som möjligt. då kanse man kommer i säng runt 02 tiden, det vore ju stor förbättring.

Det är väll på grund av det som jag precis har erkänt för mig själv, jag är rädd för ännu ett mislyckande så om jag inte försöker kan jag ju inte misslyckas, fy fan vad feg man kan var ibland.
Okey jag vet att jag igentligen inte ska räkna att dra huvudet bakåt och dunka det i väggen som ett misslykande, men säg det till min hjärna, kanske inte stor men djävligt ensvis och svår övertalad. inte heller att jag hoppade av min Butikschefs utbildning efter ett år, efter som dom inte kunde levererar det dom lovat.

Jag menar dom lär mig att göra en Invisterings kallkyl och jag ser att tiden jag lägger ner på att studera inte ger mig dan avkasting jag vill ha. den förlorade arbetsinkomsten, studielånen och förlorad tid var inte värt att sitta i kungälv och kolla på en svart skärm för att den tekniska biten inte funkade. (vi såg live sända föreläsningar, eller rättare sagt vi skulle göra det).

Inte heller se det som ett misslyckande att när man nu hittat en riktigt rolig och lärorik bar att jobba i konstatera att kroppen inte pallar det, inte psyket heller för den delen. det är väll oxå det som skrämmer mig mest.
För sig att man nu går det här året på Marknadasföring & Försäljningsutbildningen, vad säger att jag därifrån får ett jobb som jag klarar av stress mäsigt. okey kanske inte får ett jobb där fulla mäniskor står och skrivker på mig att dom vill ha sprit och det på en gång. men ändå! vad säger att jag klarar av den stressen på det nya jobbet om man nu klarar utbildningen och får ett jobb i de här tiderna vill säga.

huuum det var lite tankar det där. nu ska vi se om man lyckas få det här pubbliserat, sen skan man väll försöka skaffa sig en bild som passar rubriken.
Sen städa, hitta lådan till mobilen med nummer så man kan förlustanämla den. fixa i ordning hemma för öppetenlägenhet, boka resa tilldanmar för lite dryck. tvätta arbetskläder till i morogn och helgen. mäta frysen, skicak brevet till Aronsborg, ringa csn, förlustanälla mobilen. kolla med luckan om den ligger där. tja det var lite saker och göra kanske inte skulle sovit till tre idag, men fortfarande slut efter helgen..

Men Marry Poppins var mycket bra, gå och se den..
2009-01-28 16:10 –

Kommentera

