2009-01-28 19:31, ”Jag sticker ut”

”Jag sticker ut”
Efter att ha tryckt på slumpa blogg så har jag konstaterat två saker.

Jag är för gammal och har fel kön för att blogga, i alla fall på den här bloggen. då på 40 klick inte stötte på en ända kille som bloggade och av dom tjejerna man stötte på var inte många över 25!

¨Så är det då att jag som trettio årig gubbe inte ska blogga det inte finns något intresse för det, nu menar jag inte intresset för företag att lägga ut massa reklam på min spartanska blogg. För det lär nog aldrig hända, man ska aldrig säga aldrig, men den chansen är heltklar minamal. tja eller möjligt vi någon som vill sälja rätt stvanings program. det hade ju passat!

Jag har defenetivit inte något glamoröst intresant liv, snarare tvärt om. Men om vi snurrar lite på begreppet här! okey jag har inte gjort så mycket i mitt liv, men jag ska fylla trettio. så något lite intresant borde jag ju hunnit varit med om. borde faktiskt ha åsikter och tankar och ider som borde var någorlunda värda och dryfta.

jag bor tillexempel i min ska vi se, tja jag tror det var 15 flytten då inte med räknat sälen eller tenerifa. jag har gått 5år på gynmnasium. jag har jobbat inom restauragn branchen 12år. lyckats med konstycket att bränna ut mig.

Så då har jag ju ändå varit med om någoting. och med tanke på att 1000 tals unga tjejer (inte på något sätt ringaktar jag dom, man ska blogga om det man vill. Det är väll det som är tanken eller? Fast för vissa kanske det är ett kariärs val vad vet jag? ny i den här värden som sagt/skrivet) kan blogga om mode, inredning och glamour m.m.

Så borde ju jag (som är vad det känns som ensam trettio årig man på den här sidan) kunna blogga om det jag känner för och skriva och kanske fylla någon annan mäniska med en take eller deras tummrum!

Å andra sidan så struntar jag ju i det, då det här är för min egen del först och främst. men ändå hur kommer det sig att det är så få killar som bloggar, eller har jag missat något och loggat in på en sida där bara tjejer boggar? Kanske finns det någon sida där killar, skriver om motorer, sport, brudar och sprit ?? eller ??

Kommentera

