2009-01-30 04:40, Ambonerat

I bland så orkar man bara inte med vissa mäniskor som fått i sig lite för mycket och är bittra, dom hade verkligen lyckas reta upp mig, ja oss alla. men det rann av mig, blev nästan skratt retande när dom säger att jag/vi borde lära mig lite om service. ”A” sa något i stil med ja det ska vi göra tack för idag. Jag sa: jag har bara jobbat i service branchen 15år, men tack så mycket.

JA menar gnälla på att (det här är en halv timma efter stängning) det blir så ljust, ja för vi tänder upp när vi stänger. Att be mig sluta och hålla på och störa dom med att klirra med glasen, vänta nu vi är i en bar som är stängd och jag håller på och fixa i ordning den för dagen efter. men dom ville vist att vi 7 som jobbbar skulle vänta en halv timme så dom kunde få sitta i lung och ro med sina nästan tomma glas och gnälla på att allt var så dåligt här. För det hade ju våran arbets plats uppskattat att betal löner för 7 personer i en halvtimme för att dom skulle sitta och dissa allt i lung och ro.
Fast det kan ju vara så att dom var olyckliga och behövede få ösa ut det på någon annan, okey det kan jag ta, jag skriver ju av mig här ändå. och btw jag är van efter mina år i branchen.

NEJ dags att sova nu, har ju ändå fått lite gjort idag förutom jobbet, fixat Imi numret till att förlustanämla mobilen och numer att ringa. förhoppnings vis får jag ett nytt sim-kort i morgon eller lite värre på måndag, så får ju ta och låsa upp någon gammal mobil tills jag hunit köpa någon ny!
2009-01-30 04:40

Kommentera

