2009-01-31 15:52, Tur man börjar plugga snart

Tur man börjar plugga snart
Förbaskad tur att man snart är student igen, för just nu är jag konstat trött och sitter hemma vid datorn, jobbar eller är ute och tar en öl efter jobbet. tror min kropp och själ kommer att tycke det är väldigt bra med skolan och få lite fast rutin och dags ljus. Ja senare i år när det faktsikt kommer finnas lite sådant. Men min medfödda nattmäniska själ kommer bli galen av att gå upp innan när jag i vanliga fall brukar ha gått och lagt mig. Men jag klarade ju av det för två årsedan så jag kommer klara det igen. men kommer vara en gående Zombie dom första två veckorna.

På tisdag ska jag sätta mig ner i lung och ro och logga in på ping pong för då borde koder och sådant vara här för att kolla över vad det är för kurs matrial och hur mitt schema ser ut. Som vi fått veta preliminärt så är de som vanligt mån-torsdag och sedan egen studie tid på fredag om det inte är tenta eller studie besök, så det kommer passa mig perfekt känner jag och ledig helger igen, specielt nu när jag bara ska jobba någon helg i månaden. behöver ju vila upp mina batterier och så ska jag faktitskt (så som man alltid säger innan man börjar studera) studera flitigt och få bra betyg!

Nej daggs att stryka arbets skjortan, slänga i sig lite frukost ( ja jag vet vanligt folk äter inte frukost 16:01, men som sagt jag tillhör inte det vanliga släktet) och ta sig i väg till arbetet. I går stal dom datorn vad händer för galet i restauragn värden i dag månne??

Etiketter:

Kommentera

