2009-01-31 17:05, Hade jag levet och hadde jag annpasat mig?

Jag är inte särkilt våldsam, lite feg av mig och verken gillar eller kan slås (tror jag). Trotts att jag ofta slippper konfrontationer på grund av utsendet. tur man ser lite farlig ut iallafall. Så har man ändå någon gång råkat illa ut.

En tanke som slog mig nyss var den om jag var uppvuxen på ett ställe som sig L.A med massa gäng och jag som nu inte kunde eller gillade att slåss! Då hade jag varit en ”siting duck” , det är väll kanske troligt att jag varit en helt anurlunda mäniska på grund av miljön. men hypotetiskt, då hade ända sättet för mig att klara mig varit att gå med i ett gäng, med min tur hade jag troligt vis valt fel! men för att gå med i ett gäng så ska man gör inträdes prov och man åker på en runda stryk av dom som styr (det är vad media och film, tv-serier förmedlar i alla fall) om man inte klarat av dom två kraven då blir du ingen ”memmber” inte en aning av vad man blir för den delen heller.

Då hade jag varit själv, då hade tror jag inte jag hade levet idag! Fast man vet aldrig. hade jag gått med i ett gäng och varit den jag är i dag hade jag heller aldrig levat.

Så man borde nog vara glad över hur man har det idag och sluta och klaga på små saker och hur man har det. för man har det trotts allt djävligt bra!

Etiketter:

Kommentera

