2009-02-04 18:06, Äntligen spärrad (eller ja det tar någon dag, men min bit är gjord)

Efter försökt komma isäng i god tid, vilket jag tycker jag lyckades med somnade ca halv 3. Lite svårt och veta exta när man har somna dock, men runt om kring den tiden tordes jag ha somnat.
Men min kropp som fått utså sena jobb kvällar och hårt födelsadgs firande hade fått nog och hämnades. Så i stället för djup skön sömn och upp när klockan ringde blev det en kallsvettignatt av onsolika och sanolika mardrömar. som jag vaknade upp ur!

Och det ända jag har lyckas med idag är, att anmälla mobilen som jag supit bort förlustanmäld.

jaja alltid, något gjort som blivit gjort, nu ska jag försöka få städat…
2009-02-04 18:06

Etiketter:

Kommentera

