2009-02-06 12:4, Vad ska jag ordna med för mat??

Har fortfarande inte kommit på vad jag ska ordna för mat, får väll heltenkelt skriva en inköpslista med vad jag tror att jag behöver och sedan kolla lite insperation i butiken huuum tja så får det bli. sådeles. Under skrivandets stund av listan så föll beslutet på klasiskt serano knyte funkar ju alltid!

Inköpslista (prelimenär)

Lökar
(röd, silver, scharlotten och vit)
Tomater
sallad
(mache, rödmangold, ruckolloa m.m)
Paprika
Persilja
gurka, gärna små polska, fan det var längesedan
brocolie och blomkål ”för paj”

Fetaost
Grädfil
Philadelfia
hård ost
mjölk
grädde
mozzarella
smör

Kykling
serrano skinka
ägg
köttfärs

pajdeg
(antingen ingredienser eller färdig, rätt bekväm av mig
så bli nog färdig mycket annat och fixa idag oxå)
?whraps bröd?

Snacks
groggvirke så som Guabana-, Passionsfrukt & Mango-Juice
Russian, bitterlemon
läsk
cider

vitt vin
rött vin
”Fernet”

Något borde jag kunna fixa i hop av det här! Eller ?
En grund att stå på i alla fall

Hur som hälst är det daggs att göra iordning sig och gå

hum får nog bli taxi hem om jag ska få med mig allt, SUCK

Etiketter:

Kommentera

