2009-02-06 23:28, börjar bli klar, men mycket kvar!

Då ska vi se, nu har jag städat badrumet. Check och till om mitt Ex får reda på och tror på det, så rakade jag mig innan jag jag städdade, typ första gången det hände i värdshistorien. brukar alltid efter man städat bad rumet känna mig så äklig att man vill fixa iordning sig och väldigt sällan har jag då tänkt på att raka mig innan, till mitt ex stora förtret, men har man sätt på fan till och med en gammal hund/katt kan lära sig att sitta i gammal ålder…

Serrano klart (nästan) check. (memmo till mig själv, köp balsamicocremé)

Kykling på tining check.

då ska jag kolla vad jag ska göra för pajer, huuumm tja det får jag fundera på i natt.

Öl/läsk på kylning chek.

så nu ska jag fixa med lite fetaost för morgon dagen.

sallad ligger färdig för att mixa, kan behövas mer, då det verkar komma mass folk,

Korv för natta mat om jag inte slänger ihop en härlig viltskavs grytta med mos (memmo till mig själv, köp mer potatis)

en brocoli paj och en kykling paj, sedan om jag skulle köpa så det finns lite kykling varpps med någon skyst mango/chili salsa kanske,, något att fundera på..

Kötbullar till små barn om det kommer några antingen potatis/makaroner (memmo till mig själv, köp ketchup)

kanske lite ostar oxå för kvällen,, hum något och fundera på, och inte minst vin och sprit,
oj massa kvar, men rätt så kul…

I vad ska jag servera allt? hur ska alla få plats?

Chips och snacks check.

och räkker inte matten så gör jag, hamburgare det funkar ju allid =)

champinjoner, som ska gratineras i ungnen,, kanske fixa smet till det i kväll…

Sen små canaper med ägg röra och chili scampis, (memmeo till mig själv, Köp scampis)

nej nu ska jag röja klart, moppa golv, ta fram alla kartonerg till dörren som ska slängas i morogn. slänga in lite kyklingar i ungnen, så dom får gå lite och komma upp lite grader så det bara är att slänga i i pajen i morgon… om jag bakar av pajskalen redan idag,, var gör jag av dom då?? nja det får kanske vänta tills i morgon? tja har ju hela natten på mig, och tur är väll det… Nej fan lite mat hungrig…

Etiketter:

Kommentera

