2009-03-04 20:50, Känner mig som en ny kläckt fågel unge som ska prova vingarna Ja precis så känner jag mig……

Först får man ju banna sig själv lite för man inte skrivit på ett tag, vad kan man säga massa annat som kommit i vägen….

Men till baka jag var hos kuratorn i dag sista gången. och jag hade prcis börjat skönja små lju springor i som krackilerar i mitt mörka äggskal som om slöt mig! Å nu helt plötsligt skalades allt bort och där ligger man förvirrad och tovig och ska nu flygasolo utan någon kurator för första gången. helt ärligt det är skrämande…..

Men jag har ju konstaterar att jag klarar mer än jag tror, bara kolla på tattooeringen, oke jag klararade inte så mycket som jag hoppades men bra mycket mer än vad jag trodde och det är det jag får focusera på…..

Tattooeringen efter första omgången av skuggningen

Koi fisk och visna loutusblommor

Tatto

Etiketter:

Kommentera

