2009-03-30 23:35, Oj den var kvar, trodde jag skulle blivit radera på grund av inaktivetet

Oj den var kvar, trodde jag skulle blivit radera på grund av inaktivetet
Inte har jag något vettigt att skriva heller, kännde bara jag var tvungen att logga in och skriva något. men är så trött nu av kursen i marknadsföring. Lämnade in och redovisade Änglamarks caset i dag, och i morogn börjas nytt case, inte äns en ledig dag att njuta i mellan åt.
Men ja ja det är ju det som det innbär att vara vuxen och plugga, har massa mer jag borde läsa och översätta till i morogn, men måste sova nu,

Seriöst vad har hänt med mig? jag är trött och vill sova innan klockan 12. om jag inte är ute och festar så klart, då kan jag lätt vara vaken till9 på morogn, men det gäller ju att priotera 😉 hahaha och som tur har jag koll på mina prioteringa..

Nej F it nu ska jag sov så grevar & baroner, tågluffare & fjällvandrare, snowborader & sopåkare och annat löst folk jag lyfter på hatten och bjuder er god natt…..
2009-03-30 23:35

Etiketter:

Kommentera

