2009-04-23 01:19, Inte OK Korall

Humm idag efter en djävligt lång dag i skolan, mellan 09-21:45 och inte mindre stressad när jag lämnade skolan heller, så hade jag igen smärt,,,, nej inte smärta men känningar i bröstet, vad värre är att jag fortfarande har det, mer än 3 timmar senare, inte haft det hela tiden men kommer och går.
Även en löjlig puls, i den bemärkelse fast jag sitter still så dundrar den på, ja vet ju vad det här är STRESS, Fucking stress sytom. Suck, fast inte så konstigt metalt väldigt mycket just nu. undrar om det blir bättre av att jag jobbar i helgen, skulle inte tro det va. suck, men behöver jobba lite även om det tar tid från resten, har igentligen inte tid eller orka att sita här, fast min kropp uppstressad så kan inte sova ändå, fast jag är inte enssam halva klassen är likdan just nu verkar det som, men jag ska nu dricka upp meitt te och sova, för att ge en aning om att det inte är bra, jag har inte öppnat chilie chees doodelsen som jag köpte på vägen.
Pratade även med Kalle i telifon en halv timma vilket var kul att höra av honom, jag ska ju även på midag med G gänget nästa vecka, för att fira av kalle och sofie bland annat.

NEj nu ska jag sova. kyss och god natt och massa RMI till alla jag älskar !

Etiketter:

Kommentera

