2009-04-28 23:39, Förnekelse

Nu börjar det ta ut sin rätt helt slut efter dagen i skolan, flera som var det, men för min del är det väll mest helgen som tar ut sin rätt kan jag tro!
Är så mentalt slut att jag bara vill lägga mig i fosterstälning och grina eller bara vråla och skrika rakt ut, men jag är för trött jag orkar inte. Inget bra tecken det inte.
Nu är det fan dags på riktigt att lugna ner sig, det måste bli så efter söndag jag pallar inte mer, eller så känner jag just nu, men jag vet ju hur jag funkar oxå, så fort jag får lite enegi hittar jag på något nytt och kul, och förtränger att jag igentligen måste ta hand om mig. Fan det är farligt jö,. måste ta hand om mig bättre.
jut nu så skriker kropp och själ om en madam, någon som gör att man bara stannar hemma och myser i stället för att försöka vara ute och leka rock stjärna, sen så är det så klart inget som säger att man är det heller, men som en vän sa i dag hade var förbannat nice att vandra runt i stan sommar ny förälskad, sen så är ju dom här tankarna oxå en form av förnekelse, eftersom jag vet att jag inte är tillräkligt mentalt återställd att bland in en person att dela mitt liv när jag har svårt att klara och ta hand om mig själv, men hade varit fantastiskt undebart att vandara runt hand i hand med någon underbar madam som springer runt i huvudet och gör sig populär.

Får bli kort inlägg idag måste sova är så mentalt utbrän…. nej fel ord, är bara en slagen hjälte kommer igen en annan dag.

Måste göra en RIK plan för LIAN

Puss och god natt.

Etiketter:

Kommentera

