2009-04-29 16:32, Ett liv att ta tag i

I dag känner jag heltklart att det är dags att styra upp resten av mitt liv (idag igen), eller som det känns jusst nu resterna av mitt liv, inte så mycket RMI dom två sensaste dagarna. hahaha helt sjukt att jag har pressat mig med sociala saker till den här nivån igen. Det är ju fan att man ska ha så djävla svårt att få in att min kropp/själ inte är som alla andras just nu. Den är långt i från återhämtad, det måste bli ändring på det! Inte det att jag inte ska ge upp mina klass kamrater, men om jag hänger med ut på kvällarna så är det dags att brommsa, brommsa mycket, efter som det oftast är jag som får för mig att köpa in järn så är det kanske dags för mig att stanna hemma tills jag har skaffat mig lite mer karaktär, vad då mer! tills jag skaffat karaktär i alla fall gällande dom här nattliga öl relaterade och legendariska äventyren. för just nu känner jag att jag balanserar på randen till en stor svart kittel som står över en kokande eld och jag vill inte falla i där, inte igen..
Måste ta tag i LIA´n det får bli ett av helgens projekt, det andra blir att ringa om iden i praktiskamarknadsföringen och se om det får godkänt.

Men just nu ska fokus återigen bli att få lite pluggat för morgondagens tenta.

Så gone baby gone!

Etiketter:

Kommentera

