2009-05-09 12:26, Praktiskmarknadsföring avklarad!

Då ver den här hektiska kursen på en skol vecka av klarad, i praktisk marknadsförings så skulle vi göra ett grupp arbete ( jag, sara, rickard och nckshady), en Marknadsplan.
Det här var en riktigt tuf vecka, var måndag till torsdag i skolan ca 09-22 varje dag, fredag var ju bara till för redovisning och opponering så igentligen hade vi ju bara 4dagar på oss att göra den här marknads planen.
MEn inhålls mäsigt mycket nöjd, tyvärr så var det ju lite tekninska strull så som att min dator inte orkade behandla vårat document utan hängde sig hela tiden, mina kunskaper i photoschopp var ju inte dom bästa, så det blev som det blev men rätt så nöjd på det stora hela, det måsste var ett G men hoppas ju heltklart på ett VG.

Nej nu måste jag fixa i ordning, för nästa vecka, och laga lite mat åka och fira björn och sedan jobba,
Skönt jag åt minstone har sovit en massa timmar i natt!
2009-05-09 12:26

Etiketter:

Kommentera

