2009-05-15 12:15, Inlägg som skulle varit i går Skrivs den 15 maj 2009 00:11

Inlägg som skulle varit i går

Skrivs den 15 maj 2009 00:11

Så djävla piss surt hade verkligen behövt skriva av mig på bloggen så kommer jag inte in!

Det är så här att jag sitter hemma hos mamma och pappa på deras dator, eller ja det här skriver jag nu på min egna men har inget net till den, fans ju inte en susning att mamma och pappa skulle komma ihåg användarnamn och lösenord så jag kunde logga in med min dator, suck. Och jag kommer inte ihåg mitt eget inloggningsnamn till min blogg, så får skriva i word och klistra in sedan.

Anledningen att jag bor här i kväll är att vi ska på BNI möe i morogn vilet inbär att vi går upp vid halvsex, om fem timmar, så ska sova snart,

Men kände jag behövde skriva av mig kommit till insikt att jag är livräd, anledningen att jag inte har ringt något LIA företag är att jag är rädd så att knäna skakar, fast jag igentligen inte behöver vara rädd!

Jag är inte rädd för att det är så farligt att göra något nytt eller i varje fall inte bara, jag är rädd för min identitet, Martin Bartendern, det är troligtvis det sista vi ser av honom, hoppas jag jag är trött på bartendrandet, som Marlene säger man är ju inte 20 längre, jag vill inte jobba för små pengar jag vill ha det gott ställt, eller alltså inte miljonär men jag vill kunna åka på semester, även vara ledig så jag har semester, slippa allt strul som har varit och så. Jag vill leva ett gött liv helt enkelt, samtidigt finns den gnagande känslan, tänk fall jag inte kan något annat, den kommer så klart bara därför att jag inte har något val, då min kropp inte pallar bartender yrketlänge, eller det psyket som ballar ut och kroppen som får syntomen.

Men samtidigt som jag tror jag skrivit tidigare, så har ju bartender/restaurangare Martin varit min identitet dom senast 12 åren. Så det är så som jag sa till dom på servera, mitt liv känns förväntasfullt och posetivt men framför allt, vad var det sista ordet jag sa, tja det var något synonymt med skrämande, just nu är det mest skrämande!

Sen var det tre andra saker jag skulle skriva om men i och med att det tog så lång tid med att jag inte kom in på sidan, så har jag så klart glömt dom.

Men nu ska jag sova så är det ny friska tag i morgon köss och god natt..

Fuck Two and half men. Då fastnade jag här också..

Så jag ska upp tidigt som fan och jobba natt jippie vad pigg jag kommer vara, får nog ta en power napp i morgon efter middag!

Oj nu är mitt bateri slut också, fan efter sommaren måste jag ha en ny dator, som har åtminstone mer batteri tid en 55min nuter, det räcker ju inte ens en lektion suck.

Etiketter:

Kommentera

