2009-06-05 15:22, 3min tal bla.

Hade jag vetat vilken tid, planering och energi det ligger bakom ett 3minuters tal innan, så hade jag tidigare haft mcket störe respekt för t.ex. poliktiker, i alla fall för den aspekten. Apropå politiker så är det ju val nu och vad ska man välja att lägga sin röst på, det är ju mitt sammhälls ansvar att rösata men jag har inte en aningen om vart min röst kommer hammna, Några vänner ticker piratpartiet, vist jag tycker väll till vis del att man ska få ladda och tycker även att intrigetet är en stark sammhälsdebbat fråga. men är det avgörande nog för att det är där jag ska lägga min viktigaste röst, om jag ser till all val reklam dom olika partierna gör, så ligger det mycket för miljöpartiet, den säger i alla fall på sin marknadsföring vad dom vill göra tilsammns med folkpartiet som säger att en tant inte tiger, men ska jag av göra mitt val på grund av någon flasigh slogan.
Jag tycker även att det här valet bara smygit, fram från ingenstans, okey jag är inte så engenaserad politikst, men känns ändå som att det inte fanns någon som hälst reklam för partierna innan mitten av Maj, det här är ju ett viktigt val som man borde satt sig in i, men som vanligt var jag helt ovetande, man får helt enkelt se vad känslan säger på söndag.
Så får man sedan se om man går in i valen på naturhistoriska, den som bara är öppen på Valdagen..

Nu ska jag ta en kopp te efter den varma duschen jag precis tagit, se om jag blir lite bättre, slänga på mig lite fina kläder och ta mig till forrans lillebros student,

för han har tagit studenten fy fan vad han är bra!

Men mitt eget tal gick i alla fall bra, klassen verkade tycka att det var modigt att ta ett sådant utlämnande ämne och prata om.

Så fan vad jag saknar mitt spotify, verkar som jag få köpa en månad, suck.

Ha det gött ska försöka skriva lite oftare men mycket med skolan m.m just nu !

Etiketter:

Kommentera

