2009-06-23 23:01, AjAjAjAjAj

Ush vad jag är sleten nu men ändå väldigt nöjd, första basketen på ca 3månader. Gick väll så där, om jag ska var snäll mot mig, igenligen gick det knappt alls, och redan nu ont över allt plus en stor blåsa under vardera fot så jag har fått halta hem, men nändå nöjd och lycklig, när man har ont vet man att man lever.

Utöver det så skulle jag på jobbet i dag ringa på ett kort, inte för att ta en beställning utan bara kolla att dom hade bestäält allt på nätet men när jag ringde och sammtidigt loggade in och kollade, så var det tommt ingen order gjord. så hon frågade mig om hon skulle göra den själv lite senare eller om jag kunde ta den då, så jag svarade så klart glat ja, klart vi löser det nu =)
Så gjort mitt första kort i dag nice, + en ett gäng faxar oxå.

MEn nu ska det sovas, puss och god natt bröder och systrar må friden vara med er!

Etiketter:

Kommentera

