2009-07-07 22:08, Mail till mig själv från en rast på jobbet

Kontoret tankar på förmiddags rasten den 3 juli 2009 Jag känner ett stort virrvarr av känslor i magen, en del, en stor del saknar och vill tillbaka till det som känns som en en trygghet i att stå bakom baren den plats som känns som min den som jag till viss del behärskar, det är även den delen av mig som tycker det här är hemskt och jobbigt, både för jag inte kan det, jag känner mig korkad och att jag inte lär mig tillräckligt fort eller är tillräckligt snabb. Samtidigt så finns det en del av mig som gillar det här som tycker det är lite kul och spännande med något nytt och annorlunda i mitt annars så vanliga-lunkande-fram-i-livet-på-samma-sett-hela-tiden-genom-att-bara-göra-sådant-jag-känner-mig-säker-på-och-trygg-med-utan-att-våga-utmana-pågrunav-räddslan-för-att-misslyckas-!Den här delen är faktisk även ganska så nöjd med mängden och tiden jag har lärt/håller på och lär mig dom nya rutinerna och kunskaperna som krävs för det här jobbet, det är ju ändå trotts allt 30 0000 artiklar att söka bland……. Nu fortsätter jobbet, tack för mig =)

Etiketter:

Kommentera

