2009-08-07 00:04, Mozzarella, byggnadsställning och star wars lego!

Mitt krånglande medd 150kg mozzarella fick i dag en vändning jag inte hade tänkt på, bud bilen hamnade i diket och blev mos mozzarelan lika så, chauffören verkar dock har klarart sig utav allvarligare skador men var så klar chockad!

Efter jobbet hem till mammsen och pappsen och äta och bygga lite bygnadsställning, han även häsla på Johan O, som var hemma nu, kul att se han, skäggig lurv vara han!

Sen hämtade kalle mig och det blev lite star wars lego nu ska jag sova, hade med mig 4 små majonäs kladdiga räkor, så en av katterna älskar mig, eller älskade jag slängde ner henne ur sängen nyss, så inte lika poppis längre!

Nu ska jag läsa ett kapitel till ur Aldrig fuck upp, sen ska jag sova, puss och god natt !

2009-08-07 00:04

Etiketter:

Kommentera

