2009-08-10 18:11, Nytt och fräst my ass!

Har efter den senare tiden smygläsande på Mikebike (allias bloggfrossa) fastnat lite det här om at utrycka sin irritation här på nätet, så jag tänkte haka på det.

Det som stör mig just nu är när t.ex. Roger på Rix morogn so presentera ”och här kommer nytt och fräsht från Kings of Leon” och dom spela Use Somebody, den har man ju hört i säkert snart ett år då skivan ju faktiskt släpptes 2008 (tror jag) jag har i alla fall hört den i över ett år, vet hur jag och min vänne joppe pratade om den förra sommaren över lite öl.

Så hur fan kan det få kallas Nytt?? Fräscht, det köper jag, en morden klassiker hade varit ett klockrent uttryck, men NYTT??? HELL NO!!!!

Jaja en bagatell, men kul att dissa lite =)

Mvh den trötte!

Etiketter:

Kommentera

