2009-08-13 22:41, Vad ska jag skriva??

Blir som det blivit rutin på på senaste tiden bara ett litet kort och snabbt inlägg!

Jag är trött, har en infektion i kroppen jag gick med en känsla idag att det var fredag, men fasen det var det inte, suck en dag kvar att jobba den här veckan, hoppas jag pallar.

vi har varit och köpt burkar, elle Jenny har så klart, till alla plommonen som vi plockade hos mamma och pappa. det har hon gjort sylt på nu dom vi plockade senast, dom från idag blir det en Chuttny på i morogn.

Glen har varit i stan och vänt, fast vi han inte ses.

Sist men inte minst ett bok tipps igen, jag har viseligen bara läst halva men PLuras biografi ”Resa genom ensamheten svartblogg och det ljuva livet är undebar, han skriver på ett fasinerande sett och väldigt öppen hjärtligt, både om sorg, kärlek, missbruk och ensamhet, vänskap och livet i almenhet.

Nu dags att sova, puss och god natt!

Etiketter:

Kommentera

