2009-08-15 22:39, Det tog bara 4 månader, jag är snabb som blixten jö!

Den här lördagen blev rätt skön än då, även om jag vakande sur och grinig, det blev frukost på baguet med serranoskinka, philadelfia ost, avokado, med andra ord ingen svennebanan frukost inte. sedan ner till saronkyrkan´s seconhand och skafade lite mera burkar till Jennys hopkok, som idag fortsatte på temat plomon men bytte kostym till en Chutney med chile (hon fick och har fortfarande ett bränn märke på fingret från det heta chilin, nästa gång ska det finna kirurg handskar hemma) sen en sväng till ikea, så jag har efter en så kort tid som 4månader då den sista av tre gick sönder, fixat nya lampor till lampan i köket (gamla sorts lampor med reflektor) Jag e Kläääääär! och gött e det! att entligen fått tummen ur på det. köptes även massa lamp skärmar till jenny, lampor till skärmarna, mera burkar till Chutney och slyt, ryktas även om en äpplemos, med lite latjo kryddor, och två hyllplan. De var för långa så vi tog svängen förbi mamma och pappa så pappa fick fixa till dom i källaren.

sedan hem för att dona lite hos Jenny och lite mer mackor med Serrano, philadelfia och advokado. för att åka till mig.

Sen om det underbara Augusti vädret fortsätter, så kommer pappa för bi och hjälper till och bara upp fästen till min lampor (en lampa till sovrumet, som nu kommer hamna i vardagsrummet istället och den i vardags rummet i sov rumet, och en lampa för hallen, så det blir både kort rokad och lite nytt)

nu är vi är hemma hos mig så är det skönt att få lite tid i min soffa, ska läsa lite mera av plura och sedan sova!

Puss och god natt, Catsh you on the flipp side!

Etiketter:

Kommentera

