2009-08-15 23:29, Kommer jag var den som minns eller den som kommer ihåg?

I boken (Pluras) så är det mycket jag kommer ihåg t.ex. dom två killarna dom som åkte mycket slalom, i slalombaken, eller det var ingen slalom backe det var mark som sluttade. dom grunade stadium!

Så hur kommer det vara när jag är 56år? kommer folk som varit i min omgivning komma i håg mig för något bra eller katastroflat jag gjort. Eller kommer det bara vara jag som min ogivning. kommer jag att bli bortglömd och bara existera igenom att jag mins?

Etiketter:

Kommentera

