Is it dream or is it Real?

Just nu är det rätt sjukt och förrvirande i mitt liv, pågrund av att jag är så trött när jag vaknar och det tar tid innan jag kommer i gång, jag vet inte riktigt första timmarna vad som är dröm och vad som är verklighet, jag blev sjukt sur och irriterad härom dagen när det inte fanns massa 500hundra lappar i min plånbok när det funnits det nyss (läs: inte alls men jag har någon gång drömt det under natten). Men efter som jag är så seg/trött när jag vaknar på grund av medicinen, så går verkligheten och drömmarna ihop att det tar ett tag för mig att skilja på dem, kan komma på mig i situationer att reagera på ett viss sett bara för något jag drömde för två nätter sedan relaterar till det hela. Mycket märkliga rektioner som herrom dagen när jag undrade vem som tagit alla mina pengar innan det gick upp att det  inte fanns några pengar där i  verkligheten, utan det var något från en galen dröm då jag formligen badade i pengar!

pengar

Etiketter: , , ,

Kommentera

