Fullmåne eller Tabletterna?

Om det beror på en kombination vet jag inte men de senaste nätterna har var riktigt för djävliga. Jag gick upp för än halvtimma sedan och olusten sitter fortfarande kvar i min ryggmärg! Det kryper i kroppen på mig. Armar och ben knottrar sig lite av kyla men mest en obeskrivlig rädsla.

Eller vist jag skulle kunna beskriva den! Men då hade ni fallit av stolen döda på grund av den skrattattack som mitt återberättande av mina drömmar i natt. Ni hade undrat om jag drv med er och frågat vad som var det ”hemska”. Därför för en betraktare så hade de hela framstått som minst sagt humoristiskt. Om jag skulle försöka jämföra med något så hade jag varit som JD i ett maraton av Scrubs-avsnitt, vist det är humor. Men om du var JD hade det varit lika humoristiskt då?

Det hela som jag har drömt börjar klinga bort och försvinner i en dimma i mitt huvud, men vi pratar inte om en fin dimma som man kunde se på Petterssonsäng på Safjellet om man var där tidigt en morgon. Det är mer som en rå, ruggig och tjock dimma som sveper över en kyrkogård mellan de olika gravstenarna. Det känns som någon griper om benen med kalla slemmig trevande händer när dimman sveper förbi. Misstänker att hela dagen kommer var inbäddad i en stor olust. Men tänte ändå för min egna del skriva ner brottstycken så jag kan bearbeta det hela. Ni kommer inte känna den fasa och rädsla som jag kände.

Motståndsrörelsen, fixa ett nytt pass ta mig igenom passa kontrollen (som var som en kassa i en stor mataffär) man kunde köpa ett pass från 79kr eller tusen för 789kr. men jag som var eftersökt kunde ju inte lösa ett pass (jag hamnade här säkert 10 gånger) och fick lösa det på olika sätt varje gång. Hade ju ett dödsstraff som hängde över mig. Det hela var lite inspirerat av Star- Wars Lego. Kan bero på att jag träffade Kalle i går. Där i mellan så skulle vi bada, hade våt dräkt på mig, brände mig på maneten på foten mistänker det kom från CSI maiami avsnittet som började kolla på men inte såg klart. Medans vi tog oss i vattnet på rygg med huvudet först, ju längre vi kom ut desto tyngre blev dräkten och tillslut började man sjunka ner mot de andra som man redan såg höl på att långsamt singla ner i djupet. Klipp, var i fjällen, hel galet. Klipp, klipp, klipp senare den taxitur där jag blev blåst och blev jätte arg, den hemska branten sen allt som hände runt omkring i fjället med fylla försvinande m.m. flera klipp och andra hemska saker, vilket ordning något av det här hände har jag ingen koll på.

Hahaha och det här skrämde mig fördärvade, det är ju löjligt kan man tycka!

Men ni var inte där. Det var hemskt, riktigt hemskt och fasans fullt.…..

Etiketter: , , , , ,

Kommentera

