Fantasi eller Verklighet?

Natten/dagens drömmar har innhållt allt möjligt här kommer en lista. var på ett ställe men såg två olika stora skärmar med andra andra händelser och ett bra tag hoppade jag villt mellan de olika (tre drömarna) och när jag var i en dröm så såg jag de två andra, skjukt verkligt änndå.

Jag har sett Slash spela saxofon eller om det var trumpet på någon forma av gala, jag har vart på besök hos mina granar (de var mina i drömmen) fast de bode på botten plan, som är väldigt kristna, livets ord! Men just då blev de mera new edge troände och pratade om andar och energi. sen har jag varit med ocph gjort ett rån med en blå last bil, samtiigt som jag  hoppade mellan och vara en som försökte stoppa dem, det var väldigt rörigt, samtiigt som det i bland inte var ett rån utan vi flydde från vampyrer, fast i bland var jag en vampyr det var oxå litet rörigt, sen var katterna med, fast de varierade varge sekund i storlek från små seameser till lejon ungar i storlek. och det här är bara ett litet virrvarv av vad jag kommer i håg, sen har det även varit drömmar på verkade/influerade av fantasy serier, tv serier, filmer och jag vet inte allt. GALET var det igen, inte konstigt jag inte vill gå och lägga mig på kvällarna!

Etiketter: ,

Kommentera

