Utformningen eller Innehåll?

Vad ska man säga? Man säger att en god natt sömn är bra för själen! Då kan jag fylla i att en dålig och orolig sömn inte är bra för själen. Jag har inte varit i mitt esse på länge, men idag är jag inte ens i min vanliga ”dåliga” dagsform, jag är mycket mycket värre ändå. Den här dagen kan man nog för att uttrycka sig som en fjortis säga att den SUGER! Nu har jag i alla fall äntligen satt mig vid datorn, s nu hoppas jag på lite kreativitet men vet inte om den finns i mig har bara en stor olust som kryper runt huden på mig!

Så få se om lite upp-tempo-musik kan få fart på kreativiteten. Hur som helst så har vi ju nu bestämt att jag ska satsa på EXarbetet och få det klart. Jag började deärför om med det i får, gör det i Illustrator nu vilket tar lite längre tid, men jag får det i alla fall mer på det sättet som jag vill. Jag ser väll mer en ”modern” katalog en ett EXarbete. det är väll lite det jag går på. så nu så ligger störst tid på det estetiska uttrycket. Fösöker hitta en mall som jag gillar, får se vad det blir till slut! Känns i alla fall som jag är en en bit på väg. det gillar jag.. jag har en grund idé till hur det ska se ut tillslut, sen får man se om det håller!

Etiketter: , ,

Kommentera

