Sushi eller inte Sushi

För ett år sedan hade jag provat sushi en gång, och var inte särdeles begstrad i den formen av mat.

nu ett år senare då ser min lunch ut så här (se bild nedan) och då ska man ta in i beräkningen att jag paserarade en pizzeria på vägen dit!

Men det som tlltalar mig mest med sushi är ju det att den är kall, jag kan äta min mitt så saktliga tempo och sitta och arbeta samtidigt utan att bry mig om att maten blir kall.

Det är gulld!

Senatt det  är  färsht och gott och bihålorna blir rensade av alla inlag ingefära och massa Wasabi är ju bara en stor bonus!

Etiketter: , ,

Kommentera

