String eller inte

Förstår inte tjejer som har strig och säger det är skönt, nu har jag studsat runt i 1timmes tid med ett snörre mellan skinkorna (Muay-Thai suspensoaren) och kan inte påstå att jag känner att det är verken skönt eller befriande på något sätt!

Fast å andra sidan så kanske inte tjejerna gör knäböj med någon på ryggen eller burrpies i string förstås!

Nu har jag i alla fall lärt mig att knyta den nogulunda!

Etiketter: , , ,

Ett svar to “String eller inte”

  1. dyslektiskairrfarder Says:

    För min del blir svaret trotts en anulrunda obekvämlighets känsla ändå JA, då jag vill ha mina ”cahoues” så intakta som möjligt!

Kommentera

