Fu*K eller Ass?

Komunal med sin arbetstrygghet är ju bra till viss del, men jag som bara har jobbat för ”privat sektor” reagerar med ett inormt hat. En form av mordisk ”frency” jag ser rött jag får lust att likt Michel Doglas, ta ett basebollträ och utrota vissa människor som kommer undan med sin djävla ”anställningstrygghet” fast de total missköter allt förstör för alla andra och inte har någon form arbetsmoral eller visar tacksamhet när de nu har den tryggheten, utan pissar på andra och missköter sig, i min bransch (gamla bransch) hade man sparkat de så hårt i röven att det vaknat till liv i nästa istid, och det efter en varning och sedan på stående fot.
Tryggheten är fantastisk för de som sköter sig eller är sjuka eller likande och nästa alla är värda den. Men så finns det asen som när de väll fått jobbet konstaterar att de kommer undan med typ vad som helst och ändå hovar in lön.
De djävlarna är det skottpengar på.

Eller det är ju inte det men det borde verkligen vara! säg som Doc i The Bondocksaints ”Fuck, Ass” som förövrigt är en av världens bästa filmer engligt mig och många med mig även fast den inte är i 3D.

Driver inte med människor som har tourettes, men i bland bara de som säger det precis när det behövs!

Etiketter: , ,

Kommentera

