CSN eller Försäkringskassan?

Svaret är ingetdera!

Försäkringskassan hade ju redan ”fuckat” mig och nu kommer det här medelande från CSN, som jag skickade in det här ärendet till efter jul, så de hade det den första jobb dagen på det här året! Nu är det Söndagen den 28 Mars det tar sin lilla tid, för att komma med det här underbara beskedet! JAg förstår tyvärr inte deras humor, jag skrattar verkligen inte!

där efter jag läste det här meddelandet på från CSN så skrev de här på FB

Martin Andersson Funderar skarpt på att gå tillbaka till restaurang och köra heltid igen, då vet jag i alla fall att man får deg, istället för att man ska betala tillbaka. Det är heltenkelt så att det finns ingen mening med CSN, FK eller FACKET. Själv är bäste dräng, bra och veta!

för 15 minuter sedan Bara mina vänner · Kommentar ·

Kommenter

Martin Andersson Börjar snart att tappa det på riktigt, det är inget kul att hänga mellan stolarna på CSN och Försäkringskassan. Ett tipps till alla som studerar……………………….. MAN KAN INTE VAR DELTIDS SJUKSKRIVEN, då blir man istället återbetalnings skylldig! Underbart mumma mumma, ja sparka på den som redan ligger ner….

för 24 minuter sedan Bara mina vänner · Kommentar · · Visa feedback 2Dölj feedback (2)

Martin Andersson

Martin Andersson

Efter som den Djävulen inte orkar spraka tillbaka, var la jag min brev bomber någon som sett dem??
för 23 minuter sedan ·
Martin Andersson

Martin Andersson

Jag skulle nämligen behöva skicka 2 stycken just nu!
för 22 minuter sedan ·
Brevet som jag syftar på är följande från CSN ——–>
Det intressanta i den här kråk sången är att jag och skolan ska ha ha lämnat exakt samma information. Jajaja det är bara konstatera somethings is fuckt in ”Göteborg” !

Ps. Nej då jag redan haft turen med att komma undan med både verbala och skriftliga bombhot mot ett annat företag/instans så vet jag att jag inte kommer göra det en gång till så det här är inget hot utan bara en väldigt tillfredsställande fantasi att se instanserna ovan att gå upp i som det uttrycks i 5e elementen i ett BIGBARDABOMDs.

Etiketter: , , ,

Kommentera

