! eller ?

Just nu känner jag en så stor förviring, jag sitter och försöker få något gjort på Exarbetet sammtidigt som jag bara vill få det klart så vill jag knappt röra skiten, just nu känner jag att det enda som har det som krävs för att göra någonting åt röran i huvudet skulle vara att gapa stort och svälja en handgranat, ja det behöver inte vara en riktig skulle funka kanska bra med en sådan ”som inte dödar” utan bara paralyserar med ett starkt ljus och överdjävligt ljud!

Undrar var man får tag på en sådan?

Kids do not try this at home!

Inte vuxna heller för den delen!

Och nej det är inte så att jag tänkte göra det heller!

Falll nu någon av er trodde det!

Utan det var mest mitt sett att förklara med en bild vad jag trodde behövdes för att få i ordning på mitt huvud!

Med tanke på att jag nu har ett nytt jobb på G (inte på First G, utan bara som ”på G”)som kräver mycket av mig och att jag på hela dagen bara fått 5ord skrivet, lite mer men känns inte mer, det är allt på hela det här fördömda dagen!

så är det minst sagt oroväckande för det kommande jobbet om jag inte kan ta mig mer samman en så här! Som

Isiah Whitlock Jr.

aka Clay Davis i the Wire hade sagt Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!

Kommentera

