Skriver bra eller skriver dåligt?

S

p

o

i

l

e

r

 

 

 

 

Jag gillar egentligen inte Dan Brown som författare eller jo det gör jag! Jag gillar det han skriver om men inte på det sett som han skriver! Jag tycker och det här tycker många jag har fel i, för enkelt och för lite! Då jag är van att läsa eller rättare sagt jag suger i mig böcker som en myrslok som trillat ner i ett termitbo, det vill säga den form av skönlitteratur som intresserar mig vilket oftats är Fatasy serier,  det är oftast serier på ett minimum av av tre till fem böcker.

Att då läsa något som är skrivet så kort fattat och så ”enkelt” som de böcker som Dan Brown skriver är en aningen simpelt , lite som att läsa ”serierna” i Gp, ja inte riktigt men det hela känns för mig som är van att läsa långa serier som ett utdrag, referat

Ett svar to “Skriver bra eller skriver dåligt?”

  1. dyslektiskairrfarder Says:

    Hur trött var inte jag på en skala igår natt då jag skrev det överstående? jag syftar nu inte på det osamanhängade i fraserna ovan eller den dåliga stavningen, den hör till! Jag syftade mest på att jag trodde att jag hade spart det som ett utkast så som var meningen! Men ja ja tanken var att det ska fortsättas på att skrivas på det här!

Kommentera

