Humor eller självhjälp?

Man ska vara snäll. Men ibland kryper hornen fram. dåligt av mig jag vet. Men ändå

 

Här har vi en Darling som verkligen är i blåsväder och hög aktuell:

Hanna Widerstedt

 http://www.youtube.com/watch?v=z__C3r1PO30

Jag trodde först jag hade stött på humor. Humor som jag trodde var större, mäktigare, råare och mer självutlämnande än Bill Hicks när han var som hetast. Så var inte fallet! Sen trodde jag det var en video för att hjälpa oss stackars fula och snåla svenska killar som inte kan knulla, som skulle lära oss konsten att knulla. Det var det vist inte heller, fulkomligt obegåvat!

Här hade hon ju för fan chansen att få ännu mer cash och längre knull med ännu fler garanterade orgasmer.

Ja den ful-snåla teorin hade i alla fall jag. För vad kan vara bättre än att man lär alla oss misslyckade stackars svenskar konsten att tillfredställa er kvinnor. Ja även fast ni inte vill ha oss.

Varför frågar ni då?

Enkelt, ökad konkurens! Om vi svenska killar stepping-upp-the-game så kommer ju även era gudar de Italienska, Ryska och thailändska killarna också behöva höja sig till nya himlar.

Ergo:

Bättre sex och mer pengar till er tjejer!

Ps. jag är så gammal att jag var tonåring på det ironiska nittio talet. Ergo … Ds.

Kommentera

