#Blog100 dag 1, mot bättre vetande!

Ja vad kan man säga, jo rubriken här ovan stämmer ju fantastiskt bra, som den som mot förmodan har varit här och snokat tidigare. Så ser ni att min rubrik för det här inlägget inte ser ut som det brukar!

Det här beror på att jag precis som jag redan har påpekat i rubriken. Jag ska trotts att jag verkligen borde veta bättre än att lägga ännu ett stresspålägg på mig själv, bestämt mig för att plåga mig ännu lite mer.
Det är ju inte så att jag är masochist och för min egna sexuella tillfredställelse ska utsätta mig något stressigt bara för att kunna tänka att fy fan nu har jag xx (xx är så klart en okänd variabel, efter som jag just nu inte har skrivit in någon planerad mastrubering i min kallender) antal inlägg som måste skrivas, ett ska publiceras varje dag! Det är ju som om jag är slav under min egna press och #blogg100 min doomina, å fan nu blev jag kåt!

Nej det är så klart min i vissa fall förbannade impulsivitet i kombination med nyfikenhet som ligger bakom det här beslutet!
Jag kommer ju ha så löjligt lite tid till att blogga just dem här hundra dagarna. Just det får ju något i mig att slå på det som min kära far kallar för den rödagrisen (min envishet, speciellt den att säga imot och motbevisa) över till full warpspeed.

Så nu har jag tagit några trevande första spad tag för vad som antingen kan bli grunden till mitt segermonumet i Thaj Mahal stil eller så är det de första spadtagen mot min undergång, min grav som grävs!

Men om jag nu gör ett försök så behöver jag inte fundera på hur det blivit medans jag faller från ättestupans kant.

Så fuck it nu kör vi #Blogg100

Etiketter:

Kommentera

