#Blogg100, dag 11, Whoop Whopp it´s my BIRTHDAY!

Det är så fett bevisat nu, jag har värdens bästa fru som trotts att hon avskyr min totala fasioation för GoPro´s har i dag gett mig en st http://www.scandinavianphoto.se/produkt/1003228979/sp-vaeska-pov-case-bla-stor-till-gopro-edition

för att ha alla mina pryttlar i, samt som grädde på moset en st GoPro Hero 3 Adventure Black Edition!

Den kärlek som dessa matriellaprylar symboliserar är större än vad ni förstår, min fru kommer förbanna det här köpet flera gånger om, hon vet om det. Ändå vet så ger hon det till mig. Det är KÄRLEK det!

Etiketter: , ,

2 svar to “#Blogg100, dag 11, Whoop Whopp it´s my BIRTHDAY!”

  1. Kristina Svensson (@KristinaHSvens) Says:

    Grattis! Till frun, på födelsedagen och för presenterna 🙂

Kommentera

