#Blogg100 dag 14, mardrömar

Mardrömar kan ju ibland vara riktigt läskig och ibland skrattretande löjliga, det vill säga när du tänker tillbaka på dem. En mardröm är ju alltid just en mardröm just när du drömmer den!

I natt drömde jag något så brutalt fasansfullt och läskigt att jag var tillbaka i krogsvängen igen, och alla de olika ställena, tror det var 5st hävdade att jag skulle jobba hos dem hela tiden! Jag var alltså inte bara dubbel eller trippel bokad! Utan frippelbokad (om det nu är ett ord eller två) , snacka om stress påslag!

Med tanke på dagen så finns det stora chanser att jag redan nu vet vad jag kommer drömma om! Så sjukt trött nu, så här sätter vi punkt!

Etiketter: , ,

Kommentera

