#Blogg100 dag 18, inte där än men snart så!

Jag måste erkänna att jag har lite dåligt #Blogg100 samvete pga av mina senaste löjligt minimalistiska blogginlägg! Men samtidigt har man precis gått och blivit pappa härom dagen, till värdens underbaraste skruttning.  Ja i mina ögon är han ju så klart det. Så kan man ju tycka att det kan få vara en anledning till en viss sjunkande kvalitet i både mängden skrivna ord, det som de ska uttrycka.

Jag hoppas att inom om några dagar komma tillbaka till det som jag ändå ser som mitt singnum i skrivandet. lite längre texter än bara tre fyra meningar. Skriva om saker och händelser på mitt egna sett. Jag hoppas på att inom några dagar publicera inlägg som kommer ha rubriker som tagna ur sin kontext kommer verka mycket provocerande.

Tänker mig rubriker så som:

Det grova och brutala kvinnohatet är en självklarhet!

&

Regionerna slickar sig själva med kluven tunga!

Vist låter väll det som rubriker som trycka på någons knappar eller? Inläggen är delvis klara i huvudet, men med tanke på att det är mer än aningen dimmigt där uppe, så får jag väll bara hoppas på att jag kan få mitt tankenät ut trasslat!

Etiketter: , , ,

Ett svar to “#Blogg100 dag 18, inte där än men snart så!”

  1. Back Nilsson Says:

    Jamen grattis då. bra rubriker och barn är bäst.

Kommentera

