#Blogg100 dag 21, ett smart drag?

Först tycker jag vi alla borde ge oss själva en klapp på axeln, vi har klarat av 1/5 del av vårt åtagande i #Blogg100, det är grymt av oss!

För det andra så hade jag som bara skriver lite blandat skit här, nästan hela 100 wiwes, vilket för mig är en väldigt massa. Jag borde följa upp den här ”succén” med ett hett och och provocerande inlägg för det hade ju varit ett smart drag!
men nej jag har ett litet sido prjekt här hemma som får ta den tiden, så nej ni kommer i dag inte få läsa något speciellt här.

Men jag hoppas att jag kan få skriva något intressant till er i morogn.

So catch you on the flipside!

Ett svar to “#Blogg100 dag 21, ett smart drag?”

  1. anasoux Says:

    Vad är ”wiwes”?

Kommentera

