#Blogg100 dag 26, glufsade efter för stor bit!

Fast jag skrev på mobilen i nästa 2,5 timmer i morse när sonen sov på mitt bröst och jag har skrivit på det hela än mer senare i dag, så kommer jag inte få färdigt texten:

”Det grova och brutala kvinnohatet är en självklarhet”

Men jag hoppas kunna lägga upp den i morgon!

Så jag passar på och tipsa om en blogg, som organisationen Ung Cancer skrev om så här idag!

Ugncancer

Ugncancer

Om kriget mot cancern…

och hur man bestämmer sig för att vinna.

 

Kan den här tjejen försöka bjuda på glädje mot en gammal tant som hon tror har fördomar om unga, så kan du också göra det vare sig lokaltrafiken inte går som du vill eller fast du sitter i trafik kö i 15 minuter. Något att tänka på!hon är fan en fucking hjälte!
#Fuckcancer

 

Etiketter: , ,

Kommentera

