#Blogg100 dag 33, blir man schizofren av att vara förälder?

Jag har alltid varit en sådan som pratar för mig själv, jag har väll lite av den personligheten. Men då har jag som sagt pratat med mig själv, eller för den delen kanske med döda ting. Vanligt att höra från mig är ”stilla” samtidigt som jag höjer ett hutande finger mot t.ex. ett glas som vinglar.
Men vanligast är att jag helt enkelt pratar för mig själv om något, eller påminner mig själv om vad jag ska göra, sån är jag helt enkelt.

Men nu som nybliven pappa så pratar jag inte med mig själv längre, det beror inte på att jag  har blivit sane på något sett, nej absolut inte. Nej nu så pratar jag nämligen för min son till antingen mig eller min fru. Det gör även min fru för vår son till oss båda. Den vanligaste kommentaren som vi båda lossas att vår son säger är en kommentar tagen från Famely Guy och är en av Stewies bästa. Why don´t you burn in HELL

 

Så vi säger : why don’t you burn in hell (mother/father) till varandra eller oss själva från vår son!

Why don´t you burn in HELL

Etiketter: , , ,

Kommentera

