#Blogg100 dag 38, Skriva

Då är fråga. Vad man ska skriva om i dag?

Det jag vill skriva och berätta om kan och får jag inte, det jag kan och får skriva om vill jag inte. Det här måste ju vara ett tvättäkta ilandsproblem, för om det och att jag och min fru är trötta är våra enstaka få problem, då har man det nog det fördjävla bra här i livet?

Men bara för att skriva något så önskar jag alla i allmänhet och #Blogg100 gänget i synnerlighet en mycket trevlig helg. Hoppas ni ska göra något kul, intressant, givande, härligt osv. Själv hoppas jag på att i brevlådan hitta de tre senaste nummren av tidningn Skriva när jag kommer hem idag, eller åtminstone en avi för att hämta ut dem.
För er som mot förmodan inte känner till eller har läst tidningen Skriva ta och kolla upp den, det är ett mycket härligt maggasin för den som drömmer om att bli författare, bloggare eller bara vill utveckla sitt skrivande!

Det ska vist finnas möjlighet att tjäna pengar på att värva nya premuranter till tidningen, men det har jag inte fixat. Men trots det rekommenderar jag tidningen Skriva!

Etiketter: ,

Kommentera

