#Blogg100 dag 43, kul eller äckligt?

Jag hadde två stycken olika saker jag skulle skriva om, men sen för någon timme sendan så tänkte jag skriva om Anticimex som nu är i blåsvädret men sedan bara för ca 10 minuter sedan så råkade jag ut för något som jag och min fru genast associera till Resan fortsätter med Soran Ismail.

För min son gjorde nyss i soffan efter att jag suttit snällt och matat honom kvälls mat, efter att han var ny badad. bara för att göra det mer irriterande så hade jag precis innan hanns bad och mat också själv duschat. Precis när jag ska resa mig upp ur soffan för att gå in med Gösta till skötbordet så likt en triss reklam, plötsligt händer det. Fast det var inte någon triss vinst, det var en piss vinst. Jag har en liten inbuktning vid solarplexus, den går under aliaset, gropen. Jag känner alltså hur min lilla grop blir varm och blöt och fylls upp med min sons kiss, tills det rinner över revbenen och ner i soffan.

Men det är ju inte äckligt för han har ju förhud, skillnad mellan roligt och äckligt är förhud

 

Se ”Kissbomb” 44:45 in i klippet

Men jag ska väll inte klaga min kära fru råkade ju ut för en cluster-bajsbomb, eller om ni hellre vill en trestegs-bajsraket. Jag har en bild på det hela, som min fru tycker är okey att lägga upp, men jag kan inte med. Men man ser på bilden hur hon glatt som en bil-mässa-värdinna visar upp att det är bajs på linnet, byxorna och ena strumpan. Så man för väll vara glad att man bara fick kiss på magen. Men jag ska tvätta naveln noga i kväll innan jag kryper till kojs nu.

God Natt- catch you on the flipside!

Etiketter: , , , ,

Kommentera

