#Blogg100 dag 48, Fy fan för att vara pissenödig!

 

Idag sa min fru något riktigt klockrent enligt mig.

Jag sa det att jag var djävla lycklig att hon inte var en sådan där kissenödig brud som bara (verkar vilja) vill ha en kille som som är en cool man 24/7, som aldrig kan släppa garden.
det säger ju sig självt att hade hon varit en sådan så hade vi inte varit tillsammans.
hon svarade med att hon var glad att jag inte var en sådan bajsnödigman.

Sen kom kommentaren:

Det är när man inte får/kan bära mysbyxor och fisa inför sin man som man blir som

Anna Anka

jag tror fan hon kan ha rätt, eller?

Etiketter: ,

Kommentera

