#Blogg100 dag 50, Halvvägs

Halvvägs, det är sjukt men vi är faktiskt halvägs i vår utmaning, det trodde jag inte om jag skulle vara vara helt ärlig. Som nybliven pappa to be och allt hade jag ställt in mig på att när förlossningen väll kommer så är det kört, då blir det 24 timmar utan ett blogginlägg. Men det var inte bara min fru som lyckades krysta ut något, utan jag fick även till ett blogginlägg om än en minimala sådana.

Jag tycker faktiskt att vi alla som är kvar, egentligen alla som varit med och försökt att var med i #Blogg100 är värda en fet applåd och en go klapp på axeln.

 

Sitter  nu helt hänförd av tvprogramet Kobra som i dag handlar om 3D skrivare, allt vad man kan göra med den. Jag här själv fått se vad man kan skriva ut med en sådan skrivare, jag har själv fått hålla i slutprodukten från en 3D skrivare.  En som verkligen kan visa vad ”vackra” saker man kan printa fram är modedesignern Iris van.

Men det är så klart Cody Wilson och hans försök att sprida räkningar för att vem som ska kunna skriva ut sitt egna vapen, behöver jag ens säga att att han är Amerikan och självklart från Texas? Man får tycka vad man vill av hans visioner om att alla ska ha vapen, men det verkar ju helt klart att SiFI-tiden redan är här

 

För trött ha en god kväll god natt.

 

Etiketter: , ,

Kommentera

